Gjort slut med Tele2 och säger Hej Vimla!

En kommentar
 
INLÄGGET INNEHÅLLER ANNONSLÄNK (SOM KAN GYNNA OSS BÅDA) TILL VIMLA! Läs mer längst ner på sidan.
 
Nu är det slut på dyra telefonabonnemang. Tidigare har jag haft ett abonnemang via tele2. Visserligen var min månadskostnad låg, och jag ringde gratis till andra tele2-användare. Men månadskostnaden motiverade ändå inte att stanna kvar, inte när jag jämför med billigare alternativ.
 
Jag valde mellan Vimla och Hallon. Valet föll på Vimla för att jag tyckte att deras kombination av surf, pris och erbjudande passade mig bäst. 
 
Det ska bli spännande att se skillnaden i kommande telefonräkningar. Jag behåller samma telefonnummer som jag haft tidigare, och om flytten från Tele2 till Vimla fungerar bra kommer jag att göra samma sak för övriga familjemedlemmar (make och 2 barn).
 
Vill du byta till Vimla eller läsa mer om Vimla, får du gärna klicka på denna länk.
 
 
Skulle du gå med får både du och jag 10kr i månadsrabatt. Hur bra som helst!
 
*Inlägget innehåller en annonslänk till Vimla. Detta påverkar inte mina åsikter eller värderingar. 
 
 
1 anna:

skriven

Jag har också bytt till Vimla och jag är så nöjd! Det kostar betydligt mindre och jag kan "slösa" med sms och samtal om jag vill :)